Általános szerződési feltételek

Vonatkozó jogszabályok:
• Magyarország Alaptörvénye
• Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII.
törvény (Infotv.)
• Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (elKertv.)
• Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (Eht.)
• A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.)
Korm. rendelet
• 2005. évi CLXIV. tv. a kereskedelemről
Oldal 2 / 17
• 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat
tilalmáról;
• 210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről •
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében
eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
• 1997. évi CLV. tv a fogyasztóvédelemről
• 2013. évi V. tv a Polgári Törvénykönyvről
• Az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 rendelete

A jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a STARTPOINT IT Kft.
(továbbiakban: Szolgáltató) és weblapon meghirdetett szolgáltatásokat megrendelni kívánó
Vásárló (továbbiakban: Megrendelő) szolgáltatás biztosításának megoldására irányuló
szerződéssel összefüggő jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
A Megrendelő weblapon a https://korlatlan-internet.hu/megrendelo/ domain alatt leadott
online és telefonos megrendelésével a jelen szerződésben írt feltételekkel szerződéses jogviszony
jön létre a Megrendelő és a Szolgáltató között, mely elektronikus formában kerül megkötésre, és a
Ptk. 6:7. § (3) bekezdése alapján írásba foglaltnak tekintendő.
A weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások igénybevételének feltételeit az elektronikus
kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások
egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ekertv.) szabályozza.
Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Ászf folyamatosan elérhető és letölthető a következő weboldalról:
https://korlatlan-internet.hu/
Szolgáltató csak magyarországi címre szolgáltat.

1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

Neve: Mobil5 Kft.
Székhely (és a panaszkezelés helye): 1134 Budapest, Klapka utca 4-6. C. ép. A. lház. 3. em.
Cégjegyzékszám: 01-09-405960
Adószám: 32087084-2-41
Nyilvántartást végző bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Képviselő: Hermann Csaba ügyvezető önállóan
Szolgáltató elérhetőségei:
Email: info@korlatlan-internet.hu
(az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen
használt elektronikus levelezési cím)
Telefonszám: +36 1 800 1550

A honlapot a Szolgáltató üzemelteti, aki a szerződéskötés során saját nevében jár el.

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:
2.1. A jelen ÁSZF visszavonásig érvényes. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF
rendelkezéseit, melyek hatályba lépését megelőzően 30 nappal közzétesz.
2.2. Megrendelő a weboldal látogatásával, azon történő megrendelésével vagy regisztrációjával
kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit
megismerte és elfogadja, magára kötelezőnek ismeri el.

3. ÁLTALUNK KÍNÁLT SZOLGÁLTATÁSOK
3.1. Weblapunk internetmegoldások szállítására jött létre.
3.2. A megjelenített szolgáltatások kizárólag online, a weboldalon keresztül rendelhetők meg,
emailen vagy más csatornán keresztül érkező megkeresések nem minősülnek megrendelésnek.
3.3. A feltüntetett árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem
tartalmazzák a szerelés, kiszállás és helyszíni felmérés díját.
3.4. A weboldalon Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás nevét, lényeges tulajdonságainak
leírását, és a szolgáltatás árát.

4. DIGITÁLIS ADATTARTALOM
A STARTPOINT IT Kft. weboldala valamennyi szoftver környezetben és operációs rendszerben
futtatható, amelyben html-alapú weboldal megjeleníthető, az oldal használatához javascript
használata szükséges.
A weboldal működése során esetlegesen, bármely okból felmerülő szoftverhibákért a
Mobil5 Kft. nem vállal felelősséget.
Hiba esetén kéri Megrendelőit, hogy a hiba lehető legrövidebb időn belüli elhárítása, illetve a
szükséges intézkedések megtétele érdekében szíveskedjenek tájékoztatni Szolgáltatót a megadott
elérhetőségeken:
Telefonszám: +36 1 800 1550
Email cím: info@korlatlan-internet.hu

5. RENDELÉS MENETE
5.1. A szolgáltatás megrendeléséhez Megrendelő regisztrációja nem szükséges, az online
megrendelőlapon szereplő adatok megadása elegendő a megrendelés megerősítéséhez. A
szolgáltatás megrendelésének megerősítése történhet telefonon keresztül is, ahol a Szolgáltató
munkatársa a megrendelőlap szerinti adatokat felveszi a Megrendelőtől.
5.2. Megrendelő a Szolgáltatás Megrendelőlapon történő megrendelése esetén a „Megrendelem”
gomb megnyomásával tanúsítja, hogy elfogadja Szolgáltató ajánlatát és jelen általános szerződési
feltételeket.
5.3. A Megrendelőlap beküldését követően Szolgáltató adategyeztetés céljából felveszi a kapcsolatot
a Megrendelővel.
5.4. A sikeres adategyeztetést követően Szolgáltató díjbekérőt küld Megrendelő részére.
Megrendelő Szolgáltató székhelyén történő személyes megjelenése esetén a díjbekérő helyett a
helyszínen történő számla kiállításával is lehetőség van rendezni az első havidíjat. Az első díjbekérő
összege tartalmazza az adminisztrációs díjat, esetleges eszköz rendelés (router) esetén a postai
kézbesítésének díját, illetve a szerződéses jogviszony fennállására vonatkozó utolsó hónapjára
esedékes havi megrendelési díjat illetve az esetlegesen megrendelt eszköz és annak szállítási díját.
5.5. Megrendelő a díjbekérőn szereplő összeg Szolgáltató részére történő megfizetésével
szerződéses jogviszony jön létre a Felek között. Megrendelő a díjbekérő befizetésével elismeri, hogy
megismerte és elfogadta a Szolgáltató általános szerződési feltételeinek és adatkezelési
tájékoztatójának tartalmát.
Megrendelő a szolgáltatás biztosításához szükséges eszköz(öke)t a Magyar Posta Zrt. (1138
Budapest, Dunavirág utca 2-6, cjsz.: 01-10-042463) útján ajánlott szolgáltatást igénybe véve, vagy a
GLS General Logistics Systems Hungary Kft. (2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2., cjsz.: 1309-
111755) szolgáltatását igénybe véve, vagy a DHL (cégnév: Deutsche Post AG, székhely: CharlesdeGaulle-Straße 20 53113 Bonn) szolgáltatást igénybe véve, vagy a DPD Hungary Kft. (1134
Budapest, Váci út 33. 2. em., cjsz.: 01-09-888141) szolgáltatását igénybe véve, vagy a UPS (cégnév:
United Parcel Service Ltd. (székhely: 55 Glenlake Parkway, NE Atlanta, GA 30328) szolgáltatását
igénybe véve juttatja el Megrendelő Megrendelőlapon megjelölt címére a Megrendelő előzetes
tájékoztatását követően.

Ettől eltérő szállítási mód csak a Szolgáltató erre vonatozó kifejezett, Megrendelő részére írásban
tett egyedi vállalása esetén lehetséges.

5.6. Válaszható fizetési módok:
Vevő a megrendelésének ellenértékét a következő módokon tudja kiegyenlíteni:

Előre utalással:
Szolgáltató által kiállított díjbekérőn szereplő adatok szerinti banki átutalással.
Megrendelő banki előre utalás esetén köteles feltüntetni a Szolgáltató díjbekérőjén megjelölt
díjbekérő sorszámát a közlemény rovatban.

– Készpénzben történő fizetéssel a helyszínen:
Szolgáltató írásbeli hozzájárulása esetén személyes átvétel esetén is lehetséges a szolgáltatás
első havidíjának készpénzben történő megfizetése a Szolgáltató székhelyén vagy telephelyén.
Megrendelő a helyszínen történő fizetés iránti igényéről az esedékességet megelőző legalább
5 nappal korábban köteles egyeztetni a Szolgáltatóval.

5.7. Adatbeviteli hibák javítása: Megrendelő a „megrendelési folyamat lezárása” előtt minden
esetben javítani tudja a bevitt adatokat. Erre a Szolgáltató által az Online Megrendelőlap
beérkezését követő telefonos adategyeztetés (ÁSZF 5.3. pontja) során van lehetősége.
5.8.A telefonos adategyeztetést követően a díjbekérő Megrendelő részére történő kiküldésével a
Szolgáltató részéről a megrendelés véglegesítésre kerül. A díjbekérőn szerplő összeg befizetésével
a Megrendelő részéről a megrendelés véglegesítésre kerül. A díjbekérőn szereplő összeg
megfizetésével a Megrendelő elismeri, hogy megismerte és elfogadja Szolgáltató Általános
Szerződési Feltételeit, illetve adatkezelési tájékoztatójának tartalmát.

6. FELDOLGOZÁSI HATÁRIDŐ

6.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfőtől-péntekig 9:00 és 16:00 óra között
történik.
6.2. Általános teljesítési határidők
– megrendelés megerősítése, feldolgozása legfeljebb 10 munkanap
– SIM kártya és esetleges megrendelt eszköz postázása legfeljebb 10 munkanap
Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy eszköz rendelés esetén a teljesítési határidő az eszköz
beszerzésének idejétől függően eltérhet az általános teljesítési határidőtől. Amennyiben Szolgáltató
az eszközhiány vagy egyéb, rajta kívül álló ok miatt az általános teljesítési határidőtől eltérő
feltételekkel tudja teljesíteni Megrendelő kérését, úgy a véglegesítést megelőzően tájékoztatja
Megrendelőt.
6.3. Feldolgozást követő visszaigazolás: Szolgáltató legkésőbb 3 munkanapon belül
(Szolgáltató tekintetében a hétfőtől-péntekig terjedő időtartam minősül munkanapnak)
visszaigazolja a Megrendelő megrendelőlapon történő megrendelését az általa teljesíteni
vállalt feltételekkel. Amennyiben a weblapon hiba vagy hiányosság lép fel a
szolgáltatásoknál vagy az áraknál, vagy a szolgáltatás biztosításához szükséges eszköz
szállítása várhatóan a weblapon feltüntetetthez képest hosszabb időt vesz igénybe, ezen
körülményeket Szolgáltató az adategyeztető megkeresésekor kiemelten közli.
Amennyiben Szolgáltató bármely tekintetben eltérő feltétellel igazolja vissza a
megrendelést, az új ajánlatnak minősül, és a közölt feltételekre Szolgáltató 3 napos ajánlati
kötöttséget vállal, melyek határidőn belüli elfogadása esetén a felek között a Szolgáltató
által közölt tartalommal a szerződés létrejön. Nem elfogadás, vagy Megrendelői
nyilatkozattétel hiányában pedig Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik, és a
megrendelés törlésre kerül.
6.4. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások, vagy
rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató
fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes
egészben, amennyiben a teljesítésre rajta kívülálló, előre általa nem ismert ok miatt nem
képes.
Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
Amennyiben Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét a fentiek vagy vis maior miatt nem
képes teljesíteni, köteles erről Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Megrendelő által
fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni köteles.
6.5. Szolgáltató a megrendelt szolgáltatással kapcsolatos kapcsolattartás érdekében
munkanapokon 9:00 és 16:00 óra között a +36 1 800 1550 –es telefonszámon, nem
emeltdíjas telefonos ügyfélszolgálatot tart fenn.

7. LÉTREJÖTT SZERZŐDÉS
7.1. A felek között megkötött szerződés elektronikus úton, távollevők között kötött
szerződésnek minősül, melyet a Ptk. 6:7. § valamint 6:70. § alapján írásba foglaltnak kell tekinteni,
mivel a felek kölcsönös és egybehangzó akaratnyilvánítását a szerződők külön okiratba foglalt
nyilatkozatai együttesen tartalmazzák, és a nyilatkozatokban foglalt tartalom változatlan
visszaidézésére a nyilatkozattevő személyének és a nyilatkozat megtétele időpontjának
azonosítására alkalmas formában kerül sor.
7.2. A Szolgáltató a kölcsönös nyilatkozatok alapján a Megrendelő részére kiküldött díjbekérőt és
az eszköz postázásakor megküldött átadás-átvételi nyilatkozatot rögzíti és tárolja, és a szerződés
tartalma a Megrendelő részére az email címére megküldött szerződést keletkeztető visszaigazolás,
vagy a vevő által elfogadott új ajánlat alapján utóbb is hozzáférhető.
7.3. A felek között létrejött szerződés nyelve a magyar.

8. TERMÉKEK ÁTVÉTELE
8.1. Megrendelő a mindenkori adminisztrációs díj és havidíj megfizetése mellett a Szolgáltató
írásbeli hozzájárulásával a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges SIM kártyát és az esetlegesen
megrendelt eszközt személyesen is átveheti a Szolgáltató által megjelölt időpontban a Szolgáltató
székhelyén vagy telephelyén.
8.2. Amennyiben a Megrendelő a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges SIM kártyát nem
személyesen kívánja átvenni, úgy köteles a Szolgáltató által postai szolgáltatással, vagy az 5.5.
pontban részletezett egyéb módon küldött csomagot/levelet illetve a kiszállított termékeket
kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, a rendelt áru mennyiségét, sértetlenségét, megrendelésének
megfelelését ellenőrizni és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés, hiány, vagy szállítási
hiba esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni. Postai kézbesítés esetén a Megrendelő viseli a
postai szolgáltatás költségét, melynek összegét az első díjbekérő tartalmazza.
A csomagoláson látható külső sérülés esetén Megrendelő a csomagot nem köteles átvenni.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

9. ELÁLLÁS JOGA
(KIZÁRÓLAG FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ VÁSÁRLÓK ESETÉN!)

9.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet
szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon
belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az
elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Megrendelőket illeti meg.
Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló
foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
9.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le,
amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt harmadik személy a terméket átveszi, vagy több termék
esetén amikor az utolsó terméket átvette. Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék
átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. Fogyasztó a Szolgáltatás
tekintetében az elállási jogát a szolgáltatás nyújtásának megkezdéséig gyakorolhatja. A szolgáltatás
nyújtásának megkezdése utáni felmondás esetén a Fogyasztó köteles a felmondás tényének
Szolgáltatóval való közlésének időpontjáig már teljesített szolgáltatással arányos díjat megfizetni. A
szolgáltatás nyújtás megkezdésének időpontja megegyezik a jelen szerződés 5.5. pontja szerinti
kézbesítés időpontjával.
– Felhívjuk a Megrendelők figyelmét, hogy a Fogyasztót terheli annak bizonyítása,
hogy az elállási jogát határidőben, és megfelelően gyakorolta. Fogyasztó határidőben
gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt,
illetve a szolgáltatás nyújtásának megkezdése előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban
történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton
történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailen keresztül történő értesítés esetén
az email küldésének idejét veszi figyelembe.
9.3. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, úgy elállási szándékát tartalmazó
egyértelmű nyilatkozatát, vagy jelen szerződés 1. számú mellékletét képző elállási/felmondási
nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi elérhetőségre:

– Email útján bejelentheti az info@korlatlan-internet.hu email címre küldött
elektronikus levéllel.

– Postai úton ajánlott, tértivevényes szolgáltatás igénybevételével a 1134 Budapest, Klapka utca 4-6. C. ép. A. lház. 3. em.  címre küldött levéllel.

FONTOS!

Elállási nyilatkozatához csatoltan küldje vissza a megrendeléshez mellékelt számla eredeti
vagy másolati példányát, és lehetőség szerint megjelölendő a visszaküldés oka is. A visszaküldés
okának megjelölése, azaz az elállási jog indokolása nem kötelező, így amennyiben a Megrendelő
nem tünteti fel a visszaküldés okát, az nem jelenti elállási jogának elvesztését, vagy ezen okból
bármely kapcsolódó jogának csorbulását.
9.4. A termék visszaküldésének költsége és a szolgáltatás lemondásának esetleges költsége a
fogyasztót terheli. Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának
költségén és a szolgáltatás lemondásának költségén kívül más költség nem terheli.
9.5 Szolgáltató követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár
megtérítését. Megrendelő kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett
értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
9.6 Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkezését
követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül
visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a kiszállítás díját, azzal, hogy
Szolgáltató a választható legolcsóbb kiszállítási díjat téríti meg. A visszatérítés az eredeti
ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező módon történik meg, kivéve, ha Ön más
fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód
alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

– A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti
időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
9.7. Fogyasztó köteles az átadott SIM kártyát és az esetleges eszközt (routert) a Szolgáltatónak
visszaadni. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az
eszközöket, illetve le nem tesztelte azok rendeltetésszerű használatra alkalmasságát, sérülésmentes
állapotáról meg nem győződött.

– A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére
késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 3 napon belül
visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 3 napos határidő letelte előtt
elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 3 napon belül). A megrendelő viseli az
elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő
költségeket.
9.8. Használt, hiányosan visszaküldött, vagy Megrendelőnél megsérült termék esetén az
elállás jogát Megrendelő jogszerűtlenül gyakorolja, így visszatérítésre nem jogosult.
Elállási jog elutasításáról ez esetben Szolgáltató e-mail útján értesíti Megrendelőt, aki
dönthet a visszaküldött termék ismételt átvételéről. Ez esetben a termék ismételt
kiszállítása a Megrendelőt terheli.

10. SZAVATOSSÁG
A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a
szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan
a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a
szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a
kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.
Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy az internetmegoldás biztosítása során esetenként
előfordulhatnak ingadozások a sávszélesség tekintetében. Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt,
hogy kizárólag 0,0mbps minimális feltöltési és 0,0mbps minimális letöltési sebességet garantál.
Megrendelő jelen szerződés létrejöttével elismeri, hogy a sávszélesség ingadozás nem minősül
Szolgáltató szerződésszegésének.

10.1. Kellékszavatosság

10.1.1. Milyen esetben élhet Ön a
kellékszavatossági jogával?
Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt
érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
10.1.2. Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást
vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen
vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás
arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással
kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban
Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

10.1.3. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a
szerződés teljesítésétől számított kétéves (nem fogyasztók esetén 1 éves) elévülési határidőn túl
kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
10.1.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Fogyasztónak minősülő Megrendelő esetén a teljesítéstől számított hat hónapon belül a
kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő
igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat
hónap eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert
hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

10.2. Termékszavatosság
10.2.1 Milyen esetben élhet Ön a
termékszavatossági jogával?
Termék hibája esetén termékszavatossági igényt érvényesíthet az ingó dolog vagy gyártójával vagy
forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
10.2.2. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
tulajdonságokkal.
10.2.3. Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését
kérheti.
10.2.4. Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított
két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
10.2.5. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha
bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági
igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági
igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre
vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
10.3. Eljárás rendje szavatosság esetén:

10.3.1. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával vagy nyugtával).
10.3.2. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk.
6:166. §).
10.3.3. A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles
felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére
kell bocsátani. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles
megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
Ha a vállalkozás szavatossági kötelezettségének a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő
módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni.
10.3.4. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor
nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető
testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a
fogyasztót.
10.3.5. Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb harminc
napon belül elvégezze.

11. A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA, FELMONDÁS:

11.1. A felek között a szolgáltatás nyújtására szóló vállalkozási szerződés a szolgáltatás
teljesítéséig áll fenn.
11.2. A felek között, a Megrendelő igénye esetén lehetőség van az aktív hó zárást
követően szolgáltatás szüneteltetésére legfeljebb 6 hónapig, amelynek havi díja bruttó 3
000.- Ft/hó. Ez tartalmazza a szüneteltetés megszüntetését követő gyorsabb
visszakapcsolás lehetőségét, amely 24-72 órán belüli (munkanap esetén), szolgáltatási
aktiválást jelent, annak újbóli megrendelése nélkül. Évente egyszer kérhető.
11.3. Megrendelő a szolgáltatás nyújtásának befejezését rendes felmondással
gyakorolhatja. Felmondási igényét a Megrendelő a tárgyhót megelőző 30 nappal
köteles Szolgáltatóval közölni. A Megrendelő a szerződést a tárgyhónapot követő
hónap utolsó napjára mondhatja fel.
11.4. Megrendelő a Felek közötti jogviszonyt Szolgáltató súlyos szerződésszegése esetén
azonnali hatállyal is felmondhatja. Szolgáltató általi súlyos szerződésszegésnek minősül, ha
a szerződésben foglalt kötelezettségeit nem teljesíti, a szolgáltatást nem nyújtja.
11.5. Szolgáltató jogosult a Felek közötti jogviszonyt azonnali hatállyal felmondani
Megrendelő szerződésszegése esetén. Megrendelő szerződésszegésének minősül
különösen az, ha a szolgáltatás ellenértékét annak esedékességétől számított 7+3 napon
belül nem fizeti meg. Az azonnali hatályú felmondással egyidejűleg jogosult
Megrendelővel szemben érvényesíteni felmerült kárát.
11.6. Szolgáltató Megrendelő fizetési késedelme esetén legfeljebb kettő alkalommal, a
késedelemtől számítva 7+3 napra fizetési felszólítást küldhet a megrendelő által megadott
sms számra, amelyért 1 000 Ft.- díjat/felszólítás számol fel.
11.7. Megrendelő részéről a tárgyhó legkésőbb 20-áig történő díjrendezés hiányában a
tárgyhót követő hónap elsejétől a szerződés automatikus felmondását, illetve a
szolgáltatás megszünését eredményezi. A szolgáltatás visszakapcsoltatására legkésőbb a
megszűnést követő 3. napon belül van lehetőség, melyért a Szolgáltató 5 000 Ft
visszakapcsolási díjat számol fel.
11.8. Szolgáltató a Megrendelő kérésére küldhet díjfizetési kimutatást, ismételt számla
továbbítást, vagy egyéb a Megrendelő által felmerült adminisztrációs igényt kielégítő
dokumentációt, amely ellenében a Megrendelő részéről legkevesebb 2 900 Ft + Áfa
egyszeri adminisztrációs költség kerülhet felszámításra, oldalanként további 1 000 Ft +
Áfa felszámítható.

12. PANASZKEZELÉS RENDJE

12.1. Amennyiben Megrendelőnek valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével
kapcsolatban, úgy panaszát írásban a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
12.2. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató késedelem nélkül, de legfeljebb 30 napon belül írásban
megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és
a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak
kérésükre bemutatja.
12.3. Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén, vagy amennyiben a vita nem rendeződik
a Szolgáltatóval történt egyeztetés során, panaszával bírósági eljárást kezdeményezhet, illetve
hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:
12.4.1. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint
közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási
hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.
A területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóság elérhetőségeit az a következő linken érheti eL.
http://jarasinfo.gov.hu/
12.4.2. Panasza esetén lehetősége van a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes békéltető
testülethez fordulni.
Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói
jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető
testület illetékes.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A
békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség
létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói
jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A
békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal
és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében
köteles a Békéltető Testület eljáró tanácsának elnöke által megküldött értesítésre írásban nyilatkozni
a fogyasztónak minősülő Megrendelő igényének jogosságát és az ügy körülményeit, valamint a
tanács döntésének kötelezésként történő elfogadását illetően, nyilatkozatában meg kell jelölnie az
állításait alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, valamint csatolnia szükséges azokat az
okiratokat (ezek másolatát), amelyek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.
A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK
irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet
alkalmazásának kivételével a Szolgáltató a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított
személy részvételét biztosítani köteles. Amennyiben a Szolgáltató székhelye vagy telephelye nem a
területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve,
Szolgáltató együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés
lehetőségének felajánlására terjed ki.
12.4.3. Online vitarendezési platform:
Szolgáltató tájékoztatja továbbá Megrendelőt, hogy az Európai Parlament és Tanács fogyasztói
jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv
módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendeletével
létrehozta az ún. online vitarendezési platformot. E platform célja, hogy elősegítse a fogyasztók
és kereskedők közötti jogviták független, pártatlan, átlátható, eredményes, gyors és méltányos,
bírósági eljáráson kívüli online rendezését.
Az online vitarendezési platform egyablakos ügyintézési pontként működik azon fogyasztók és
kereskedők számára, akik a fent hivatkozott EU rendelet hatálya alá tartozó jogvitáikat bírósági
eljáráson kívül kívánják rendezni. Az online vitarendezési platform egy interaktív weboldal, amely
elektronikus úton és díjmentesen elérhető az Unió intézményeinek valamennyi hivatalos nyelvén,
így magyarul is.
Tájékoztatjuk, hogy az online vitarendezési platformon keresztüli eljárást csak akkor veheti igénybe,
ha vitáját első alkalommal próbálja peren kívül rendezni a Szolgáltatóval, továbbá peres eljárást nem
indított igénye érvényesítése iránt.
Szolgáltató nem köteles elfogadni a platformon keresztül történő ügyintézést, így elutasíthatja az
így benyújtott panaszt.
Az online vitarendezési platform elektronikus linkje: http://ec.europa.eu/odr

13. VEGYES RENDELKEZÉSEK
13.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, a magyar jog az irányadó, különös
tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus
kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó
rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is
irányadók.
13.2. Szolgáltató megfelel a belső piacon belül a Megrendelő állampolgársága, lakóhelye vagy
letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a
megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU)
2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló AZ EURÓPAI
PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELET-nek. Szolgáltató a weblapon
található szolgáltatásokhoz való hozzáférés vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános
hozzáférési feltételeket a Megrendelő állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével
kapcsolatos okokból. Szolgáltató – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz
eltérő feltételeket a fizetési műveletre a Megrendelő állampolgárságával, lakóhelyével vagy
letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a pénzforgalmi Szolgáltató
letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési eszköz Unión belüli kibocsátásának
helyével kapcsolatos okok miatt.
13.3. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek
jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját
maga követte volna el.
13.4. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, vagy érvényesíthetetlenné válik, az a
fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
13.5. A joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen
jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes.
13.6. Szolgáltató és Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni, felek közötti peres
eljárásra kiköti a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.

14. ADATVÉDELEM
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon:
……………………………………………………………………………….

15. EGYÉB
16. 1.Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre
a Weblapon, előzetes figyelmeztetés nélkül és hogy a Weblap más domainnév alá helyezze át.
16.2. Jelen ÁSZF, valamint a weboldal működésével kapcsolatos valamennyi dokumentáció, kép és
szöveg szerzői jogvédelem alatt áll.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének napja: 2023.01.05.

Kelt: 2023. 02. 03.